sobota, 14 stycznia 2012

Wspomnieniowo

Wutajcie :)

Ponieważ ostatnimi dniami mój warsztat stoi pusty -do czego przyczyniła się choroba moich dzieci- 
 
postanowiłam pokazać wam prace które powstały na początku mojej plastycznej przygody.
 
A mianowicie breloczki.... Osobiście uwielbiam  cekiny , świecidełka , cyrkonie stad tez taki oto pomysł.
Figurki zostały ulepione z masy termoutwardzalnej a następnie osadziłam na nich cyrkonie

co dodało im blasku.

Oczywiście już ich nie mam ... rozeszły się jako podarunki dla znajomych ale nie wykluczone 

że jeszcze kiedyś pobawię się w podobne tworzenie.

A wam jak się podobają???

Lubujecie się w takich gadżetach???












3 komentarze:

Piecuchowo pisze...

super!!!!!!!zapraszam na mojego bloga z modelinową biżuteria Pozdrawiam cieplutko piecyk

http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/

i wspaniałym Candy:http://piecuchowo-modelinowo.blogspot.com/2012/01/rocznicowe-candy-w-piecuchowie.html#links

Anonimowy pisze...

JA jestem straszną sroka i chętnie bym coś takiego miała u siebie przy kluczach, boje się tylko,że te cyrkonie mogłyby odpaść ;( Jesli by istniała możliwośc wymianki daj znać ;) Pozdrawiam cieplutko!! ;)

Anonimowy pisze...

Cudo,zwłaszcza ten z trzema serduszkami na łańcuszkach.
Ładnie by wyglądały przy moich kluczach.... ;D

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)